sâmbătă, 2 octombrie 2010

Porumb tampit..

In seara asta ziceam ca ma uit si eu la un film si am zis sa iau totusi si niste porumb ca sa imi fac niste floricele.

Desi am mai avut aceasta incercare si saptamana trecuta , fiind luata de faptul ca in zona la mine niciun magazin nu are decat porumb pentru microunde m-am dus la unul mai nou deschis in care nu ma prea duceam , gandind ca o sa aiba si ei acolo porumb normal pentru tigaie nu pentru microunde.

Mda..ce pot sa zic...superb ! Nici aici nu a avut...deci ori in zona mea (Gara Obor - Pantelimon) astia se gandesc ca lumea e prea proasta ca sa fie in stare sa faca floricele , ori se gandesc ca toata lumea vrea sa faca cancer si are cuptor cu microunde.

Ce vreau sa spun e ca nu se poate sa te duci la 3 magazine si sa nu gasesti un amarat de porumb care ar trebui gasit peste tot...

Am luat totusi d'asta pentru microunde si o sa incerc eu acolo o mesterie cu ele poate imi ies...totusi daca auziti o explozie si masini de pompieri inseamna ca nu mi-au iesit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu