luni, 4 octombrie 2010

Si s-a dus...s-a dus si ultimul zbor

Din pacate , dupa trei zile de suferinta , papagalul meu Coco a murit :(

Sambata dimineata l-am gasit ghemuit intr-un colt al coliviei , si celalalt papagal ca am doi canta foarte galagios.M-am uitat putin la el si mi-am dat seama ca si-a rupt piciorul , dar nepreaavand eu mare habar l-am dus totusi la un veterinar.

Un veterinar care a stat 10 minute sa se uite la el si mi-a zis ce i-am zis si eu la inceput...ca si-a rupt piciorul.Ah da si sa nu uitam papagalul nu putea saracu sa zboare , se vedea ca parca nu are ceva decat piciorul rupt dar am zis sa ma las pe mana "doctorului" care dupa ce a dovedit ce mare maestru e spunand ca are ciocu prea mare si ca trebuie sa il taie , ceea ce a si facut (cred ca singurul lucru bun) mi-a dat o seringa cu vitamina B6 pe care sa i-o dau pe cioc si un sfat gen "da..pai dai asta ar trebui sa se faca bine SINGUR in 10 zile".Pai fututi capu' tau de doctor , daca vroiam sa se faca bine singur nu mai veneam la tine...

Ce pot sa spun mai mult..imi pare rau ca s-a dus , l-am luat chiar vara asta si speram ca daca am luat doi o sa traiasca mai mult , dar pe dracu'.

Si un mic sfat de final...daca aveti animale de companie nu le duceti la cabinetul veterinar de pe Soseaua Iancului colt cu Strada Magura Vulturului...doctor incompetent...rau de tot .

3 comentarii:

  1. Daca mai ai vreodata nevoie de un veterinar bun sa imi spui. Eu am avut probleme cu iepurele meu, l-a operat si acum e bine sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  2. amice,ce stii tu despre doctori si despre cum se evalueaza un cabinet veterinar?Ai tu impresia ca esti mai destept ca medicul ala veterinar?Papapgalul tau o fi prins vreo boala mai grava in magazinul de unde l-ai cumparat si asta a fost tot.De fiecare data sunt judecati cu mare usurinta cei in al caror domeniu nu ne regasim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai linistit ca nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba.Dar daca doctorul ala era un doctor bun nu murea papagalul dintr-un picior rupt.Pasarea avea piciorul rupt si se vedea ca nu poate sa mearga si el imi da vitamina b si imi zice ca "s-ar putea sa se vindece singur".


    Hai sa zicem ca n-ar fi 100 % vina lui , dar nici nu poti spune ca e un doctor bun.

    RăspundețiȘtergere