duminică, 10 octombrie 2010

Telefonul . Odata cu disc...acum cu touch screen

Telefonul este una din inventiile care a ajutat foarte mult omul in existenta lui.Ce ne-am fi facut , noi omenirea , daca sa zicem in 1918 nu exista telefon sa se poata suna sa se anunte ca Romania s-a unit , ce-ar fi fost daca Antonescu nu ar fi putut suna sa mai ordone executia unor tigani , ce ar fi fost daca noi nu am fi putut astazi sa ne sunam sa ne dam intalnire ?

Telefonul a fost inventat in a doua jumatate a secolului 18 de catre scotianul Alexander Graham Bell.
Din a doua jumatate a secolului 18 si pana acum telefonul a fost in continua schimbare.Daca primele telefoane erau din lemn si manivela , apoi s-a trecut la lemn si disc , plastic si disc , urmand ca in final sa se ajunga la plastic si butoane sau in cazul celor mobile plastic si butoane sau plastic si ecran tactil.

Despre primul telefon mobil se poate spune ca a fost creat prima data in Japonia in anul 1979 , apoi in 1991 in Finlanda a fost perfectionat.

Mai jos va voi arata si niste poze impresionante , cum erau telefoanele la inceput , si cum au ajuns acum.


































Cam asta ar fi istoria telefonului , atat fix cat si mobil.Sper ca ati citit si vizionat cu placere si cuiozitate acest articol si ca v-a placut .

5 comentarii:

  1. Bine ,dom'le! Se face schimbul.
    Apropos,eu am un dual-sim :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok.Te bag acum la blogurile pe care le citesc.

    Eu am cu touchscreen , un Samsung.

    Articolul l-am facut asa ca sa evidentiez cat de mult a evoluat telefonul.

    RăspundețiȘtergere
  3. oo da:)) ce vremuri... mie'mi plac astea cu touch:d

    RăspundețiȘtergere
  4. bla bla bla :)))

    bla bla bla bla :D

    ;) bla bla

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu touch screen am si eu telefonul si m-am obisnuit cu el , acum cand folosesc unul cu butoane parca ma simt ciudat :))

    RăspundețiȘtergere