duminică, 29 august 2010

Am bucataria in sange :>



Dupa un fotbal obositor , organismul cere mancare , mancare si mancare...ah da si ceva de baut.Astfel cum a ajuns acasa am cautat ceva de mancare , dar negasind m-am gandit sa imi pun in valoare talentul de bucatar si sa incerc sa fac ce nu am mai facut pana acum...nu va ganditi la vreun pui la cuptor sau ceva ca nu prea le am , am facut omleta :))

Mai greu cu uleiu' , ca nu stiam cat sa pun , dar am turnat am turnat si stop...ca ingrasa.Dupa aia dai cu ouale , dai cu patrunjelu , dai cu branza.Bat eu ce bat acolo si mi se aprinde beculetu' , sa pun eu ceva mai condimentat.Tot ce gasesc mai "comestibil" in cosul cu condimente din mica mea mare bucatarie a fost niste oregano , pe care l-am si pus pana la urma.

Dupa ce prepararea specialitatii (pe naiba) culinare s-a incheiat , a trebuit sa o arunc in tigaia care sfaraia de rupea..defapt uleiul nu tigaia :)


Si dai acolo cu farfuria si cu furculita si invarte si bam bam a iesit omleta...cam repede nu ? Daa , asta am zis si eu mai mult iti ia sa o prepari decat sa o faci.

Eh si uite ca pana la urma am invatat si eu (si singur :> ) sa fac omleta , ceva ce banuiesc ca stie aproape oricine :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu