sâmbătă, 7 august 2010

Prea mult curent ? Nu...deloc !


Seara..vara...cald. Stand si eu ca tot omul la calculator , incercand sa ma gandesc ce fac eu maine , plangandu-ma inca o data cat de cald e , asteptand preafrumoasa iarna si vorbind pe mess (ca tot omu' nu cu asl pls) s-a ivit deodata o superba pana de curent :))...o sa ziceti acum "teapa ti-au taiat astia curentu'"...neah , pana de curent nu doar la mine , tot blocu , toata strada , tot cartieruuuu :))


Romantic incurabil cum ma stiti , am iesit pe balcon cu lanterna si castile in urechi si am inceput sa ascult One FM (unde spre ororea preamaretelor mele urechi era un remix de la Rude boy)...si m-am oprit :))

Plictiseala...plictiseala...si ghici - plictiseala ! Asta e ordinea de zi a unei seri petrecute sub clar de lanterna datorita lui Dorel sa zicem care banuiesc ca a taiat un cablu ca inteligentul.


Dupa ore , zile , luni , ani (ma rog , juma' de ora) de pana de curent a venit...luminaa baaaaa :))

4 comentarii:

  1. asta e doar inceputul! >:)
    miercuri, dorel lucra la niste excavatii "arheologice" pe sos. fundeni. si...din neatentie...a taiat un cablu de curent care face legatura intre nord-centru-sos.fundeni. enel a anuntat ca dureaza o saptamana pana la remediere. oprescu a rugat populatia sa reduca pe cat posibil consumul de energie ... din cauza lui nea dorel si a tsunamiului solar, utilizam curent din generatoarele de rezerva...
    bafta! la cat mai multe pene de curent...:))
    ps: penele de curent sa fie in mod special atunci cand agati fete pe hi5/facebook/mess/twitter etc! >:) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite pe cineva care chiar a crezut faza cu redusul de curent...oprescu si asa e un idiot , daca ai ajuns sa il crezi e grav.Si nu imi zi tu mie ca ar trebui sa stau in fiecare seara pana la ora 12 la calculator ca sa fiu un bun cetatean :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai Dorele ba de ce esti asa bronzat ? :))

    RăspundețiȘtergere