marți, 24 august 2010

Caru' cu bere - un loc superb



Intotdeauna o discutie merge mai bine la o bere...cel putin asa gandesc eu , si din fericire si cativa prieteni cu care ies destul de des la o bere.
Unde altundeva sa iesi la o bere in Bucuresti , daca nu in centrul vechi.Si cand toate terasele arata cam la fel , deosebirile fiind doar in interior , te gandesti unde sa te duci sa nu vezi aceleasi mese banale , aceeasi muzica si aceeasi atmosfera.

Din fericire , de prin 1899 cam asa , pe Strada Stavropoleos , paralela cu Lipscani se afla Caru' cu Bere , un loc foarte frumos din toate punctele de vedere.
De cum intri , te iau in primire ospatarite care te intreaba foarte frumos daca ai rezervare si apoi te insotesc pana la o masa.
Fata de alte restaurante/baruri ceva foarte special aici este meniul.Acesta este sub forma unui ziar al vremurilor de demult , intrand si el in atmosfera vremurilor cand la moda erau palariile si bastoanele sau rochiile.
Pot spune ca desi am fost aici de mai multe ori , nu am incercat inca mancarea , insa din ce am vazut arata foarte bine.Berea este foarte buna , avand chiar o reteta proprie - "Caru' cu Bere - reteta casei" .De asemenea poti bea si o Holsten , Holsten nefiltrata (pentru cei care nu au baut inca , are un gust mai dulce si o culoare mai tulbure) , Carlsberg , Tuborg , Guiness , Kilkenny sau pentru cei ce sunt cu masina , Holsten fara alcool (desi mai bine va luati o limonada decat asa ceva).
In cazul in care va loveste si foamea , nu doar setea puteti alege din preparatele specifice micului dejun , ciorbele si supele , gustarile , bucatele la gratar , salatele , bucatelor pregatite in casa , salatelor speciale , preparatele din peste sau deserturi in caz ca vreti sa va indulciti putin.Mai sunt si numeroase meniuri , meniuri studentesti , meniuri pt pensionari , meniuri de pranz , specialitatea casei sau mancarea cavalerului , a boierului sau a lui Bucur.
Inafara de bere , mai puteti bea un vin , un lichior , un coniac , o vodka , un whisky , o tequila , un rom ori cafea sau alte bauturi non-alcoolice (limonada , citronada , freshuri sau sucuri).

Personalul este si el foarte amabil , venind sa te intrebe daca doresti si ceva de mancare , daca mai doresti o bere sau altceva de baut.

Interiorul este pur si simplu superb , situat pe trei nivele , subsol (crama) , parter si balcon (acesta fiind etajul , am fost penultima data si a fost destul ce cald).Totul a ramas la fel ca in 1899 , restaurantul nesuferind nicio modificare si avand aceeasi arhitectura specifica acelor ani.Peretii sunt decorati cu diferite modele sculptate si au acel aer antic.

Parerea mea proprie despre "Caru' cu Bere" este ca este cel mai frumos restaurant romanesc , cel mai placut loc din centrul vechi unde sa poti sa bei o bere si sa te simti bine cu mai multi prieteni.

Ce pot spune mai multe , va indemn cu cea mai mare placere sa mergeti si voi , sunt sigur ca o sa va placa.

5 comentarii:

  1. Pare frumos, o sa vin si eu sa vad cum e

    RăspundețiȘtergere
  2. Caru' cu bere.Numai cand auzi numele asta iti numeri banii din portofel si cauti cheile sa te duci cat mai repede acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu vreau sa ma duc de ceva vreme dar nu am mai apucat... Am inteles de undeva ca trebuie sa faci rezervare, asa e??

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu trebuie rezervare.Poti face daca vrei , dar eu de cate ori am fost nu am avut rezervare niciodata si au fost mese mereu.

    RăspundețiȘtergere