duminică, 25 iulie 2010

Eu , luna si...o felie de pizza

Seara...vara...cald . Cu castile pe urechi conectat la lumea de la pc , internet , un film , o melodie...o discutie cu prietenii...un Doctor House...un Parazitii sau un Armin . Totusi e prea...prea ceva...ah da...e mult prea cald.Ventilatorul deja nu mai face fata , e adormit si abia mai misca.Caldura ma face totusi sa ies afara..nu din casa insa , n-as avea ce face e un cartier prea linistit.Ies pe balcon....


Liniste , racoare , intuneric , luna....si eu.Sarcasmul lui House l-am inlocuit cu farsele frunzelor fosnind , muzica cea de toate zilele am inlocuit-o cu baladele greierilor , filmul de seara l-am dat pe pelicula ce ruleaza pe cer...doar eu si natura.


Ce poate fi mai romantic (a grait romanticul din mine) decat sa stai pe balcon , seara , sa asculti balada greierilor , fosnetul frunzelor , sa privesti luna cum vegheaza in intuneric..nimic nu poate fi mai frumos.

Toate astea , o felie de pizza si un strop de ouzo , mai pe-ndelete o seara in natura , o seara in obscuritate .


2 comentarii: