sâmbătă, 31 iulie 2010

Definitia cocalarului

Din pacate sunt sigur ca si voi v-ati intalnit de multe ori cu aceasta specie de animal numita cocalar.El frecventeaza in special zonele marginase , dar datorita incalzirii globale specia a inaintat catre centrul metropolei.

Cocalarul este un animal , prost in 100 % din cazuri , care stie doar sa injure , sa scuipe , sa se laude ce ceas Suaci si-a mai luat el , sa isi etaleze adidasii Naic si noul sau trening galben.Cocalarul nu vrea sa treaca neobservat asa ca mai baga din cand in cand un "solo" , dubland si asa vocea imputita a unui parizer ce urla dintr-un telefon.Bineinteles , cocalarul tine foarte mult la sanatatea sa , astfel fie ca este soare afara , fie ca ploua , ca ninge , ca este furtuna cocalarul isi protejeaza ochii cu o pereche de ochelari de soare care sa fie tangenta pe nas si pana la 12 grade de frunte , urmand apoi parul gelat cu 2 kilograme de gel (in general dala la 25 de mii).

Femela cocalarului , pitipoanca , este si ea destul de periculoasa , la fel ca cocalarul reusind sa patrunda si ea spre centrul metropolei.O recunosti usor...haine roz (rau de tot) , buze roz , geanta roz , sclipici pe la ochi , suvite , si dupa clasicul raget "faaa" sau "hai fata" .Pe hainele ei trebuie sa scrie obligatoriu "diva" , "pink" , "princes" (cu un singur s) .La fel ca si in cazul cocalarului , pitipoanca este auzita uneori in timp ce rage impreuna cu alti cocalari sau cu tovarasul parizer.La fel ca celalalt individ din specie , pitipoanca poarta si ea ochelari de soare indiferent de conditia atmosferica.

Din pacate in Romania , si mai ales in Bucuresti , in ultimii ani aceasta specie s-a inmultit foarte mult.Ce ziceti ? Nu v-ati saturat de ei ? Eu da...haideti sa scapam de ei...haideti sa facem Bucuresti un loc in care nu iti e frica ca o sa-ti fure cineva si tigara din gura sau ceasul de la mana !


Iata aici ceva frumos ce sunt sigur ca o sa unga pe suflet...

11 comentarii:

  1. ai uitat sa specifici cva coaie de tricourile cocalarilor cu gigolo italiano first lesson free :))) cea mai imputita specie speram in ani de zile sa fie pe cale de disparitie da astia se inmultesc mai rau k paduchii stii cum e dak paduchii ar fi licurici atunci giulestiul ar fi las vegas giulesti sfarsit de bucuresti inceput de tiganie

    RăspundețiȘtergere
  2. Explica-mi si mie cum ai tu de gand sa scapi de cocalari si printese? Care e solutia? Treaba asta si indemnurile astea le-am citit pe n'spe mii de blog-uri...

    RăspundețiȘtergere
  3. Putem scapa din ei prin a nu le mai da apa la moara.Cocalarii le place sa fie asa pentru ca stiu ca sunt in atentia lumii.De asemenea sunt multi care se "infecteaza" si ei , am vazut chiar si romani cocalari , ceea ce e oribil.

    Data viitoare poate spui si tu cine esti , nu te mai semnezi cu anonim :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cocalarul descris de tine nu este neaparat si hot. Nu ai ce sa faci in privinta asta, daca e la moda sa fie asa si pentru ei conteaza sa dea bine in ochii prostilor nu ai de ce sa-i deranjezi. Legat de faptul ca se leaga de lume aiurea, eu n-am avut probleme de genu, poate ca si anii de box din spate si-au spus cuvantul...

    RăspundețiȘtergere
  5. si sfat pentru uncoltuitat etc ..lasa si celor cu nume/adresa url dreptul de a comenta pentru ca vei avea de castigat ..Bft

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici de mine nu s-au legat dar s-a intamplat sa fiu cu prieteni si sa inceapa sa ii ia la misto chiar daca nu ii cunosteau deloc...pur si simplu se iau de orice om vad pe strada daca au ei chef.E posibil sa te fi ajutat si boxul sau poate faptul ca in Ploiesti banuiesc ca nu sunt atat de multi tigani...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ehe ..e plin si Ploiestiul de cocalari, nu e problema.

    RăspundețiȘtergere
  8. razvane ai dreptate.....dar cum iti zic de fiecare data,nu orice manelist e cocalar(nu,eu nu ascult manele,dar imi spun parerea)...atata timp kt manelistii nu te deranjeaza prin comportament tipic "cocalaresc" nu ii poti numi cocalari...am spus ca nu ascult manele....insa uneori e kte una care imi place si o ascult...cunosc persoane care m-au surprins cand am auzit ca asculta manele pt ca nu se comportau asa cum ai scris u mai sus....deci am ajuns la concluzia k nu orice manelist e cocalar;)(exemple iti dau eu azi knd mergem la bere k nu vreau sa fac vedete p blogu tau;) )
    cocalarii in schimb ar trebui exterminati.......daca as face un film in care sa arat cum as chinui unul sau mai multi cocalari, filmele Patimile lui Iisus si Apocalypto (ambele Mel Gibson,RESPECT!) ar fi floare la ureche:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca imi dai orice instrument de tortura si 10 tigani fac eu cel mai bun film horror din istorie :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Un pistol,zic eu,e de ajuns:)))):P

    RăspundețiȘtergere