miercuri, 21 iulie 2010

Mersul pe bicicleta


A venit vara...soare...cald...vreme frumoasa.Toate motivele pentru o plimbare cu bicicleta. Desi in Bucuresti nu ai unde sa te plimbi cu bicicleta , pericolul fiind destul de mare , te poti descurca facand slalom (printre cretini) pe trotuarele bucurestene.

Fata de RATB , metrou sau masina personala este mult mai tare sa mergi pe bicla , plus ca mai e si sanatos.

Eu am un First Bike luat anul trecut care deja a suferit putin dupa ride-urile mele dar care e inca foarte buna.

Fie singur , dar mai rar , fie cu prietenii , mai mereu iesitul cu bicicleta mi se pare foarte tare.Ma rog noi nu ne plimbam prea mult ne mai oprim prin IOR sa bem ceva "racoritor" sau dam ride-uri spre centru in zilele cu luna plina...


Mai multe ce pot sa zic..astept sa ma sunati sa-mi ziceti "hai ma cu bicla" , sa ne strangem mai multi sa facem galagie :))

5 comentarii:

  1. cand mergem la un drift cu bicla???

    RăspundețiȘtergere
  2. cand vrei...
    bagam un sprint sau un circuit ceva ?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ba si mie imi place da nu am timp k a venit ganea principal si nu pot nici sa ma cac =))de oboseala

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa ca face fotbalisti din voi :))

    O sa fii noul "printu " :>

    RăspundețiȘtergere
  5. exista intalniri de genu' in fiecare vineri in hera. night riders bike/role/skate, de toate. ;)

    RăspundețiȘtergere