joi, 22 iulie 2010

Ouzo...ouzo I love you :))


Zilele astea am gasit prin casa , ca multe poti sa gasesti daca cauti:)) , o sticluta de ouzo.
Pentru cei care nu stiu , ouzo , este o bautura traditionala greceasca (cu alcool normal) , un fel de tuica a noastra mai exact numai ca mai dulce.Este facuta din nu stiu ce plante , parca si anason ceva si este chiar foarte buna .


Pot spune ca este chiar printre cele mai bune bauturi pe care le-am baut pana acum.Are un gust dulce , nu foarte dulce insa , miros puternic si foarte placut si este foarte buna. Am citit ca se bea cu apa si gheata sau doar cu multa gheata .

Am gasit si cateva cocktailuri pe care le poti face cu ouzo :


TKO Shooter
1/3 tequila
1/3 Kahlua
1/3 ouzo

Twister Shooter
1/3 oz. ouzo
1/3 oz. vodka
1/3 oz. cherry brandy

Vulcan Mind Probe Shooter
1 oz. ouzo
1 oz. rum

Greek Revolution Shooter
1/3 oz. ouzo
1/3 oz. grenadine
1/3 oz. galliano

Greek Tiger
1 part ouzo
4 parts orange juice
Amesteca cu 4 cuburi de gheata in blender si apoi pune-le intr-un pahar. Stropeste cu lime si apoi decoreaza cu o felie din acesta .

Greek Doctor
1 oz. ouzo
1 oz. vodka
1/2 oz. lemon juice
1 oz. orange juice
Amesteca cu 4 cuburi de gheata si apoi decoreaza cu o felie de portocala .

Greek Matter Scatter
1/2 oz. ouzo
1/2 oz. white creme de cacao
1/3 oz. coconut rum

Amesteca cu gheata si toarna intr-un pahar.


Acum sper ca am trezit in voi interesul de bautori , asta ca sa nu zic alcoolici :))

Sete buna :))



4 comentarii: