vineri, 30 iulie 2010

House...Doctor House


Doctor House sau Gregory House sau pur si simplu House este personajul principal al serialului House la care multi din voi banuiesc ca va uitati :)

Ironie...carisma...genialitate ! Cam astea sunt cuvintele prin care l-am putea descrie pe House.Un tip ironic , gata sa te faca oricand sa te simti prost , pentru el oamenii nu au valoare."Everybody lies" cum spune de asemenea House...

NEBUNIE ! House e nebun...asta pot spune multi , chiar si eu :)) Din cauza ca e olog (sau schiop , sau handicapat depinde cum vreti sa-i ziceti) House a devenit genul de om care se bucura cand vede ca si ceilalti din jurul sau ii impartasesc durerea...durerea pe care el o resimte , pe care el o traieste.

IRONIE ! E ironic..da , cam da - House e ironic.Nu stii cand vorbeste serios , sau cand e ironic , dar are acea ironie buna daca putem sa ii spunem asa , acea ironie prin care vrea sa scoata la suprafata prostia sau defectele oamenilor (pacientilor).

GENIAL ! Un geniu...in adevaratul sens al cuvantului.Asta e House...un geniu.Nebunia sa , ironia de care da dovada in fiecare episod il fac sa para un nenorocit , o scarba...hmm...totusi poate ca asa este , dar House este si un geniu , un doctor care cunoaste perfect orice diagnostic , chiar daca este o banala raceala sau...lupus ("no is not lupus" pentru cine cunoaste).

E nebun ! E ironic ! Nu-i pasa de oameni ! E genial !

Asta putem spune despre House - un diavol cu chip de inger...sau poate un inger cu chip de diavol .

4 comentarii:

  1. este genial omuletzul:x pur si simplu il ador:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am ce spune decat ca e prea adevarat omu cel mai tare House is The Best

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar un geniu!..

    RăspundețiȘtergere
  4. A devenit serialu meu preferat de la un timp...dupa ce am vazut Prison Break nu credeam ca o sa-mi placa ceva mai mult.House totusi e prea tare sa nu-ti placa :)

    RăspundețiȘtergere