marți, 27 iulie 2010

Un rasarit de Soare...


Cu ce ramanem in viata ? Cu banii , cu aurul , cu argintul ? Nu ! Cu prietenii si cu amintirile avute cu acestia.Cand esti cu prietenii banii nu mai conteaza , ei sunt cei cu care "spargi" banii cu placere :))

Exact asa am gandit si eu si inca 3 prieteni...nu sa spargem banii , ci sa ne distram.Am plecat cateva zile la mare , 4 zile de distractie , 4 zile in care urma sa o facem lata :))

Mda...totul a inceput la 4 jumate , intr-o dimineata de marti...pentru mine ora mai aproape de culcare decat de sculare....Ajung in final la Gara de Nord unde multumita promptitudinii si corectitudinii tovarasilor nostri de la cefere am stat cam o ora in gara , la mc , consolandu-ne doar cu o sticla de limonada , ca stiti cum e , nu scoti arsenalu de la inceput :))

In tren totul bine si frumos am nimerit cu o familie cu 1 copil mic , dar cu 2 cumnate din ce ziceau , una de 12-13 ani (aia pt fane) si una de 16 ani cam asa...pentru mine :))

.........
Sa trecem direct la prima zi de mare...dupa cateva raiduri pe plaja am reusit sa ne punem si noi prosopul undeva si sa evadam spre apa....desi afara nu era foarte cald , apa era destul de buna.

Dupa 5 ore de inot si plaja incepusem sa intram in self-destruction...mai pe scurt FOAMEEE :))

Pe seara am mancat la un restaurant...ahh...am uitat cum se cheama , dar oricum o mancare foarte buna avea.

Prima seara...bang bang bang :)) Scoatem arsenalul si incepem sa "degustam" cu perspicacitate din fiecare sticluta...nu se mai pune ca era sa fim dati afara din vila din cauza lui Fane care la 12 noaptea iesise in fata vilei si se plimba pe langa gard...delfin ce sa-i ceri :))

Ziua 2...

Plaja si mare...7 ore :))
Aproape o zi intreaga in care marea a fost prietena noastra , iar plaja , cat s-a putut face datorita soarelui "arzator" a fost si ea o amanta :))
Sa trecem insa direct la seara , sau mai bine zis la noapte.Eforie Nord...ora 3 dimineata...se raporteaza 4 nebuni pe faleza.Ah da...noi :)) Nu , nu ne-a luat inca garda dar eram singurii afara din toata statiunea.Ajunsi pe faleza...am scos artileria :))
Toti eram pregatiti de asediul rucsacului cu bunatati , mai exact eu , Andrei , Adi si bineinteles Fane , cel care a ucis...o gogoasa.
Se facuse deja 4...si incepem.Si dai cu Capitanu' Morgan , si dai cu Murfatlar (care vorba aia..e Sfant) si dai cu Johnny , si..."vine rasaritu baaa...uite-l :))"

Aka eu strigand cand am vazut ca rasaritul apare...fail insa :)) a aparut , dar era sub nori.Din toata seara in care speram si noi ca vom vedea rasaritul a ramas decat o seara in care ne-am inundat gaturile.

Si totusi...ca 4 respectati baieti care au scapat singuri la mare , nu puteam sa ne ducem sa ne culcam.Asa ca la 6 dimineata eram linistiti pe plaja , uitandu-ne la....rasarit baaaaa
A aparut in sfarsit...mai tarziu , dar stiti cum e - mai bine mai tarziu decat niciodata.

Fericiti ca in final a aparut mult asteptatul rasarit , am privit cu mare admiratie , placere si respect pt tovarasul Soare.

Ce pot sa spun mai mult in cat mai putine cuvinte...4 zile...4 baieti...4 prieteni adevarati.Poate nu a fost cea mai ieftina vacanta la mare...dar a fost probabil una din cele mai frumoase..Probably the best trip in the world cum au spus niste mari inventatori...inventatorii berii Carlsberg :))

3 comentarii:

  1. uau! felicitari! ce super vacanta ai avut!
    ps: te invidiez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da a fost foarte tare excursia..sper sa fac cat mai multe :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-l jigni pe johnny stii k e k fratele meu :)) frate cn nu te lasa niciodata la greu JOHNNY WALKER :x DINTR-O MASINA BUNA SI O GAGICA BETON NOI AM ALES JOHNNY PT K MASINA SE STRICA SI GAGICA TE PARASESTE

    RăspundețiȘtergere