duminică, 5 septembrie 2010

Step Up 3D

Ca ocupatie "de sambata seara" am hotarat sa merg cu un prieten la mall sa vedem un film , eu sunt la mall man , merit respect man :))

Fiind aparut de putin timp si banuind ca ar fi un film bun de vazut , am hotarat sa mergem la Step Up 3D...nu pot sa zic ca ma asteptam sa fie un super film dar nu ma asteptam nici sa fie vreun mare rahat.Desi e al treilea film Step Up aparut , e primul pe care il vad pentru ca pana acum nu am vazut nici Step Up 1 , nici Step Up 2 .

Am luat biletele , popcornul si ne-am dus frumos sa vedem filmul...clasica rafala de trailere si din fericire mai putine reclame dinainte de film , si apoi mult asteptatul film...desi nu aveam asteptari foarte mari , vreau sa va zic sincer ca este chiar un film bun.In primul rand filmul chiar are o poveste , adica nu sunt doar cativa nebuni care danseaza tot filmul si atat.Povestea pe scurt este cum niste tineri adunati de prin toate colturile New York-ului si-au indeplinit visul , sa faca ce le place mai mult - sa danseze.Bineinteles ca fiind un film despre dans (street dance) nu putea sa lipseasca muzica...si a fost foarte bine ca nu a lipsit.Filmul are o coloana sonora destul de bogata si chiar foarte tare , printre acestea numarandu-se si melodia lui Flo Rida si David Guetta - Club can't handle me (pe care nu am rezistat sa nu o pun ca ringtone la mobil)




Deliciul filmului sa zicem este facut de miscarile de street dance care sunt absolut superbe.Eu unul nu stiu sa dansez , nu am prea dansat eu la viata mea , dar va zic sincer ca in timp ce vizionam acest film parca aveam si eu o dorinta de a invata acele miscari.

Mai multe ce pot sa va zic , duceti-va la cinema cat mai curand sa il vedeti si voi , este un film foarte bun , chiar este 3D , nu ca la alte filme care nu au o faza 3D in tot filmul...sper sa va placa !

Un comentariu: