vineri, 3 septembrie 2010

Toamna...


Dupa o vara plina de Soare , distractie , bere si "drumetii" prin centrul vechi , iata ca vine si momentul de apus - toamna...bleah toamna.Din toate cele patru anotimpuri , toamna mi se pare cel mai nasol anotimp...si nu neaparat pentru ca incepe scoala , ci mai ales pentru vremea aceea mohorata , rece si umeda si uneori ploi.Nu stiu daca v-am spus inca dar nu suport ploaia...prefer 45 de grade sau - 17 decat sa ploua.


Anul acesta pot spune ca vara a fost plina de evenimente , am fost la mare , la tara la var-miu (in orasul Slobozia) , la matusa mea (tot undeva langa Slobozia , intr-un mic sat numit Misleanu) si mai ales la o bere cu prietenii.Pot spune cu bucurie ca pentru mine vara asta a insemnat in mare iesiri cu prietenii la o bere , la o halba de vorba.

Dar dupa atata bine , dupa atata bucurie trebuie din pacate sa vina si un moment de tristete sa zicem , si anume toamna.Nu stiu daca e cum zic toti marii "priceputi" cum ca toamna aduce tristete , intristeaza oamenii si tot felul de rahaturi...eu pot spune doar atat - nu imi place toamna , pentru ca ploua , este umezeala si vremea mohorata.

Dupa o vara foarte tare pentru mine , odata cu venirea toamnei pot spune un singur lucru , abia astept sa vina iarna !

2 comentarii:

  1. o vara superba pt mine incheiata trist...:( :((
    ps: fiecare anotimp e deosebit in felul lui, trebuie doar sa stii sa-l descoperi!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vad nimic deosebit in 7-12 grade afara , umezeala si ploaie...o vreme buna doar daca esti emo kid :))

    RăspundețiȘtergere